Vratky, výměny a reklamace

Vítejte na našem e-shopu! Vaše spokojenost s nákupem je pro nás prioritou. Rozumíme tomu, že se při nákupu na dálku může stát, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje. Proto můžete zboží zakoupené přes e-shop do 14 dní bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit. Níže naleznete veškeré informace ohledně postupu, lhůt a podmínek vrácení, výměny a reklamace. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
  • Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, v originálním balení a se všemi visačkami. V opačném případě nemáte na vrácení zboží nárok.
  • Podmínkou pro vrácení je účtenka (doklad z pokladny), kterou najdete v balíčku.
  • Peníze za vrácené zboží budou vráceny na uvedený účet do 14 dní od doručení zboží.
  • Vrácení se z hygienických důvodů nevztahuje na spodní prádlo a ponožky.
  • Produkty zakoupené v setu musí být vráceny jako celý set. Nelze vrátit pouze část. 
  • Pokud jsme Vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinní v případě odstoupení od smlouvy vrátit i tento dárek.
  • Pro vrácení zboží vyplňte výše uvedený formulář VRATKA.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • Zboží zakoupené na e-shopu lze vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
  • Zboží, které měníte, musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, v originálním balení a se všemi visačkami. V opačném nemáte na výměnu zboží nárok.
  • Podmínkou pro výměnu je účtenka (doklad z pokladny), kterou najdete v balíčku.
  • Zboží, za které měníte, musí mít stejnou nebo vyšší hodnotu. Nelze měnit za zboží s nižší hodnotou, peníze nevracíme.
  • Výměna se z hygienických důvodů nevztahuje na spodní prádlo a ponožky.
  • Výměna zboží z setu může může být provedena pouze pokud se jedná o výměnu jiné velikosti stejného produktu.
  • Pro výměnu zboží vyplňte výše uvedený formulář VÝMĚNA.

Postup, jak zboží vyměnit:

  1. Vytvořte si novou objednávku na www.panskamoda.cz (zde vyberte zboží, za které chcete stávající produkty vyměnit). Na základě této objednávky si zajistíte rezervaci zboží.
  2. Jako způsob platby nové objednávky zvolte "Výměna zboží".  
  3. Číslo nové objednávky si poznačte, budete jej vyplňovat do formuláře VÝMĚNA

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Velmi nás mrzí, pokud se vyskytly nějaké komplikace u produktu, který byl zakoupen na našem e-shopu. Věříme, že společně dokážeme situaci vyřešit.  
  • Na reklamaci zboží máte ze zákona 2 roky.
  • Prosíme vyplňte náš online reklamační formulář REKLAMACE, zboží můžete reklamovat také na jedné z našich prodejen.

JAK K NÁM ZBOŽÍ DORUČIT?

  1.  ZÁSILKOVNA - odeslání máte ZDARMA. Na podacím místě Zásilkovny nahlaste kód 92778837 a o zbytek se postará obsluha.
  2. JINÝ DOPRAVCE - vrácení přes jiné dopravce je na náklady zákazníka. Balík zašlete na adresu: Feratt Fashion s.r.o., Ocelářská 836/35, Ostrava-Vítkovice, 70300
  3. PRODEJNA FERATT - zboží můžete ZDARMA vrátit nebo vyměnit na jedné z našich 14 prodejen. Zboží s účtenkou doneste na prodejnu, kde s Vámi kolegyně vše dořeší.