Vratky, výměny a reklamace
Vítejte na našem e-shopu! Vaše spokojenost s nákupem je pro nás prioritou. Rozumíme tomu, že se při nákupu na dálku může stát, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje. Proto můžete zboží zakoupené přes e-shop do 14 dní bez udání důvodu vrátit nebo vyměnit. Níže naleznete veškeré informace ohledně postupu, lhůt a podmínek vrácení, výměny a reklamace. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
- Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, v originálním balení a se všemi visačkami. V opačném případě nemáte na vrácení zboží nárok.
- Podmínkou pro vrácení je účtenka (doklad z pokladny), kterou najdete v balíčku.
- Peníze za vrácené zboží budou vráceny na uvedený účet do 14 dní od doručení zboží.
- Vrácení se z hygienických důvodů nevztahuje na spodní prádlo a ponožky.
- Produkty zakoupené v setu musí být vráceny jako celý set. Nelze vrátit pouze část.
- Pokud jsme Vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinní v případě odstoupení od smlouvy vrátit i tento dárek.
- Pro vrácení zboží vyplňte výše uvedený formulář VRATKA.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
- Zboží zakoupené na e-shopu lze vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
- Zboží, které měníte, musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, v originálním balení a se všemi visačkami. V opačném nemáte na výměnu zboží nárok.
- Podmínkou pro výměnu je účtenka (doklad z pokladny), kterou najdete v balíčku.
- Zboží, za které měníte, musí mít stejnou nebo vyšší hodnotu. Nelze měnit za zboží s nižší hodnotou, peníze nevracíme.
- Výměna se z hygienických důvodů nevztahuje na spodní prádlo a ponožky.
- Výměna zboží z setu může může být provedena pouze pokud se jedná o výměnu jiné velikosti stejného produktu.
- Pro výměnu zboží vyplňte výše uvedený formulář VÝMĚNA.
Postup, jak zboží vyměnit:
- Vytvořte si novou objednávku na www.panskamoda.cz (zde vyberte zboží, za které chcete stávající produkty vyměnit). Na základě této objednávky si zajistíte rezervaci zboží.
- Jako způsob platby nové objednávky zvolte "Výměna zboží".
- Číslo nové objednávky si poznačte, budete jej vyplňovat do formuláře VÝMĚNA.
REKLAMACE ZBOŽÍ
- Velmi nás mrzí, pokud se vyskytly nějaké komplikace u produktu, který byl zakoupen na našem e-shopu. Věříme, že společně dokážeme situaci vyřešit.
- Na reklamaci zboží máte ze zákona 2 roky.
- Prosíme vyplňte náš online reklamační formulář REKLAMACE, zboží můžete reklamovat také na jedné z našich prodejen.
JAK K NÁM ZBOŽÍ DORUČIT?
- ZÁSILKOVNA - odeslání máte ZDARMA. Na podacím místě Zásilkovny nahlaste kód 92778837 a o zbytek se postará obsluha.
- JINÝ DOPRAVCE - vrácení přes jiné dopravce je na náklady zákazníka. Balík zašlete na adresu: Feratt Fashion s.r.o., Ocelářská 836/35, Ostrava-Vítkovice, 70300
- PRODEJNA FERATT - zboží můžete ZDARMA vrátit nebo vyměnit na jedné z našich 14 prodejen. Zboží s účtenkou doneste na prodejnu, kde s Vámi kolegyně vše dořeší.