Vrácení, výměna a reklamace zboží

Něco nesedělo, nelíbilo?
Do 14 dnů máte možnost zboží, kromě spodního prádla a ponožek, vrátit nebo vyměnit, navíc přes Zásilkovnu zcela zdarma. Při vrácení zboží postupujte, prosím, podle následujících instrukcí:

Instrukce pro vrácení a výměnu zboží

 Před odesláním nezapomeňte vyplnit vratkový formulář, který jste obdrželi spolu s doručenou objednávkou. Jeho kopii a zároveň podmínky vrácení najdete níže:

Podmínky vrácení a vratkový formulář

Reklamace zboží 

V případě reklamace zboží je postup podobný, jako u vrácení. Zboží s účtenkou buď doručíte na jednu z našich prodejen Feratt anebo zašlete na určenou adresu. 
Zboží je možné ze zákona reklamovat do 24 měsíců od jeho převzetí. Reklamace se vztahuje na vady výrobku nikoli na vady vzniklé opotřebením.

  1. Reklamace na prodejněZboží s účtenkou zaneste na jednu z našich 13 prodejen, kde s vámi reklamaci náš personál dořeší.



  2. Doručení reklamovaného zboží na adresu  
    • Spolu se zbožím je potřeba doručit:
      • v případě zakoupení na e-shopu - číslo objednávky;
      • v případě zakoupení na prodejně - jméno, e-mail, telefonní číslo;
      • účtenku nebo její kopii;
      • označení, že se jedná o reklamaci a popis důvodu reklamace.
    • Vše přiložte do balíčku ke zboží nebo nám údaje zašlete e-mailem na eshop@feratt.cz

  

 

x