Vratky a reklamace

Vítejte na našem e-shopu! Vaše spokojenost s nákupem je pro nás prioritou. Rozumíme tomu, že se při nákupu na dálku může stát, že Vám zakoupené zboží nevyhovuje. Proto můžete zboží zakoupené přes e-shop do 14 dní bez udání důvodu vrátit. Níže naleznete veškeré informace ohledně postupu, lhůt a podmínek vrácení a reklamace. Jak si je přečtete, vyberte z možností: "Chci vrátit" nebo "Chci reklamovat".

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. 

 

 

 

Prodloužená výměna pro objednávky zakoupené od 24. 11. do 24. 12. 2025. Více informací naleznete zde

Při využití formuláře "výměna" prosím vytvořte novou objednávku s platbou "výměna z předchozí objednávky".

 

AKCE 2+1 na vše (kromě obelků, kabátů, parfémů, dárkových šeků a zboží ve slevě)

  • Platnost akce 2. - 24.12.2025
  • U smlouvy uzavřené distančním způsobem (e-shop) je možné zboží vrátit ve lhůtě 14 dní. V tomto případě je nutné vrátit vždy trojici produktů z objednávky zahrnuté v akci. Poté má zákazník nárok na vrácení souhrnné částky za dané produkty, uvedené na účtence.
  • Zboží je možné vyměnit za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě.

 

AKCE 2+1 na košile 

  • Platnost akce 6. - 23.11.2025
  • U smlouvy uzavřené distančním způsobem (e-shop) je možné zboží vrátit ve lhůtě 14 dní. V tomto případě je nutné vrátit vždy trojici produktů z objednávky zahrnuté v akci. Poté má zákazník nárok na vrácení souhrnné částky za dané produkty, uvedené na účtence.
 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Zboží zakoupené na e-shopu lze vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.
  • Zboží musí být vráceno nepoužité, v původním stavu, v originálním balení a se všemi visačkami. V opačném případě nemáte na vrácení zboží nárok.
  • Podmínkou pro vrácení je účtenka (doklad z pokladny), kterou najdete v balíčku.
  • Peníze za vrácené zboží budou vráceny na uvedený účet do 14 dní od doručení zboží.
  • Vrácení se z hygienických důvodů nevztahuje na spodní prádlo a ponožky.
  • Produkty zakoupené v setu musí být vráceny jako celý set. Nelze vrátit pouze část. 
  • Pokud jsme Vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění (dárek), jste povinní v případě odstoupení od smlouvy vrátit i tento dárek.
  • V případě, že vracíte celou objednávku, ve které jste zakoupili zboží z doplňkového prodeje ve slevě, jste povinní v případě odstoupení od smlouvy vrátit i toto zboží.
  • Pro vrácení zboží vyplňte výše uvedený formulář VRATKA.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • Velmi nás mrzí, pokud se vyskytly nějaké komplikace u produktu, který byl zakoupen na našem e-shopu. Věříme, že společně dokážeme situaci vyřešit.  
  • Na reklamaci zboží máte ze zákona 2 roky.
  • Prosíme vyplňte náš online reklamační formulář REKLAMACE, zboží můžete reklamovat také na jedné z našich prodejen.

VÝMĚNA ZBOŽÍ

  • Pokud jste zvolili špatnou velikost nebo chcete vyměnit zboží za jiné, prosím, postupujte jako u vrácení zboží.
  • Vyplňte formulář "Vratka", na základě tohoto formuláře vám vrátíme peníze na uvedený účet.
  • Na nové zboží si prosím vytvořte novou e-shop objednávku s platbou na dobírku nebo s platbou předem.

JAK K NÁM ZBOŽÍ DORUČIT?

  1. ZÁSILKOVNA - odeslání máte ZDARMA. Na podacím místě Zásilkovny nahlaste kód 92778837 a o zbytek se postará obsluha.
  2. JINÝ DOPRAVCE - vrácení přes jiné dopravce je na náklady zákazníka. Balík zašlete na adresu: Feratt Fashion s.r.o., Národní 362/31, Praha-Staré Město, 11000
  3. PRODEJNA FERATT - zboží můžete ZDARMA vrátit na jedné z našich 15 prodejen. Zboží s účtenkou doneste na prodejnu, kde s Vámi kolegyně vše dořeší.